Vill du veta hur dina annonser på Google, Meta eller via e-post påverkar din försäljning på Amazon? För företag som annonserar på flera olika plattformar kan det vara svårt att förstå hur marknadsföringen påverkar försäljningen på Amazon. Utan tydlig data är det utmanande att avgöra vilka kampanjer som faktiskt leder till försäljning och vilka som inte gör det.
Med Amazon Attribution får du en tydligare bild av hur din marknadsföring utanför Amazon ger resultat.
Amazon Attribution gör det möjligt för dig att spåra och mäta hur dina marknadsföringsinsatser driver trafik och försäljning till dina produkter på Amazon. Genom att använda Amazon Attribution får du en rättvisare bild och data över vilken annonsering som leder till köp, vilket ger dig en klar bild av vad som fungerar och vad som inte gör det.
Helt enkelt hjälper Amazon Attribution dig att spåra hur dina annonser utanför Amazon, som Google och Meta, leder trafik och försäljning till dina produkter. Det visar vilka kampanjer som faktiskt ger resultat.
Varför använda Amazon Attribution?
Här är några av de främsta fördelarna med att använda Amazon Attribution:
På Ampilio har vi lång erfarenhet av att hjälpa företag att öka sin försäljning på Amazon. Vi kan både hantera hela dina uppsättning av Amazon Attribution eller utbilda ditt team i hur ni använder Amazon Attribution för att mäta er marknadsföring på Amazon.
Kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa dig att nå dina försäljningsmål och göra din försäljning på Amazon mer lönsam!